P&O dienstverlening op afstand

Advisering & praktische hulp via een vaste P&O-adviseur

 

Wat is P&O dienstverlening op afstand?

Organisaties bellen onze P&O-adviseurs op ons kantoor te Rijswijk met kennisvragen of met ad-hoc personeelsvraagstukken waarvoor een advies gewenst is.

  • Wij zijn u snel van dienst bij operationele personeelsvragen over bijvoorbeeld de toepassing van de cao Sociaal Werk en over wetgeving. Bijvoorbeeld over een advies over de fietsregeling in verhouding tot de nieuwe werkkostenregeling.
  • Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om verschillende standaard HR documenten aan te leveren zoals een arbeids- of stage-overeenkomst.
  • Wij geven tevens advies bij concrete personeelsvraagstukken zoals het opstellen of beoordelen van een vaststellingsovereenkomst in een beëindigingregeling of de beoordeling van een personeelsdossier in verband met een ziekteverzuim-, disfunctionerings- of einde dienstverbandtraject.

Wij zijn zeer goed bekend met de cao Sociaal Werk en met uiteenlopende P&O vragen inzake de welzijns-branche en kunnen diverse oplossingen aanbieden.

Hoe werken wij?

Onze werkwijze is snel, persoonlijk (telefonisch of per e-mail), op maat, praktisch en direct toepasbaar. Meestal per omgaande, maar in ieder geval binnen 24 uur neemt één van onze P&O-adviseurs contact op om ondersteuning te bieden. Deze adviseur zal zorgdragen voor de behandeling van de gehele casus. Indien gewenst kan een adviseur worden voorgedragen als vaste contactpersoon voor uw organisatie.

Achter de schermen zal een andere P&O-adviseurs op de hoogte zijn van voorkomende cases om bij afwezigheid de vragen van een opdrachtgever snel over te kunnen nemen. U ontvangt een schriftelijke bevestiging per e-mail van ons advies. Met een kwartier tot een uur van onze tijd is een opdrachtgever al vaak weer verder geholpen.

Hoe kunt u gebruik maken van onze P&O dienstverlening op afstand?

Wij factureren uitsluitend de daadwerkelijke verrichtingen met een minimum van een kwartier. “P&O dienstverlening op afstand” werkzaamheden zullen worden uitgevoerd vanuit ons kantoor in Rijswijk. Indien gewenst kunnen werkzaamheden worden uitgevoerd op de locatie van de opdrachtgever, dit afhankelijk van de opdracht.

Contact

Graag komen wij bij u langs om u meer te vertellen over onze organisatie, onze werkwijze en om onze mogelijkheden persoonlijk toe te lichten.
Tel: 010-4366555
E-mail: wgi@werkgeversinstituut.nl

"Door WGI tijd voor
onze kernbezigheden."
Rob Luyk
Adjunct-directeur
Binder Groenprojecten
"Het contact met
WGI is prettig."
Chantal Prins &
Corine Nieuwschepen
HR adviseurs SKVR
"Met expertise van WGI
is alles snel, goed en
efficiënt geregeld."
Peter van Gelderen
Directeur TOS Charlois
"Als kleine organisatie
kun je niet alles
zelf doen."
Nellie Wittens
Manager Bedrijfsvoering
Stichting Seniorenwelzijn
"WGI is een prettige
sparringpartner."
Mary Steen
Directeur Baby Friendly
"WGI is een hele
betrouwbare partner."
Clyde Pinas
Directeur TOS delfshaven
"WGI behandelt onze
vragen altijd vlot
en adequaat."
Bien Hofman
Bestuurslid
Vitaal Pendrecht
"Al jaren naar
tevredenheid samen-
werking met WGI."
Theo Mak
Hoofd personeelszaken
Bibliotheek BZHD
"WGI neemt ons zorgen
uit handen."
Sandra Pardoel
Directeur
Stichting de Katrol

SNA Keurmerk

Wij zijn geregistreerd bij de Stichting Normering Arbeid.