Baxing in en ompak B.V. is gevestigd in De Kwakel in de provincie Noord-Holland. Het bedrijf is gespecialiseerd in het aannemen van werk bij derden. Medewerkers verzorgen met name het in- en ompakken van bloemen bij opdrachtgevers. In 2024 werd Baxing klant van CBBS. Esmée Jongkind is verantwoordelijk voor alle HR-zaken binnen het bedrijf en deelt haar ervaring over de samenwerking.

De grootste bloemenveiling van Nederland vind je in Aalsmeer, dicht bij het werkgebied van Baxing. De zo’n zestig medewerkers van het bedrijf werken voor opdrachtgevers in de bloemenhandel. Er werken verschillende nationaliteiten bij het bedrijf, met name Polen en Spanjaarden. Esmée vertelt: “Zij ondersteunen onder begeleiding de werkzaamheden op locatie bij de opdrachtgevers.” Net als elk ander bedrijf worden eindejaarsgesprekken gepland. Om dit zo zorgvuldig mogelijk uit te voeren, en aan de hand van de juiste richtlijnen, ging Baxing op zoek naar een geschikte partij.

Hulp bij eindejaarsgesprekken

De hulpvraag betrof een ondersteunend formulier voor de eindejaarsgesprekken met medewerkers. Esmée zegt hierover: “We werken met mensen met verschillende nationaliteiten en achtergronden. We zochten naar een partij die de regels en voorwaarden kent voor een eindejaarsgesprek en dat kon vertalen naar een begrijpelijk en overzichtelijk formulier. Via via kwamen we uit bij CBBS.” Al bij het eerste gesprek werd duidelijk dat CBBS de juiste partij was. Volgens Esmée kwam dat door de professionaliteit van het gesprek en de kennis die gedeeld werd. De oplossing was snel realiseerbaar en werd direct in gebruik genomen.

Direct geholpen bij HR-zaken

Er werken drie vaste medewerkers op het kantoor van Baxing en Esmée doet alle HR-zaken. Zij is niet alleen heel erg geholpen met het formulier, maar ook met andere HR-vraagstukken. Bij vragen waar meer kennis voor nodig is, bijvoorbeeld over de regelgeving, heeft ze contact met CBBS. Ze zegt: “Ik word altijd snel geholpen en kan direct weer door met werken. Inmiddels hebben we ook vaker met het formulier gewerkt en de medewerkers zijn geholpen door de eenvoud ervan. Zo kunnen ze onder andere met smiley’s aangeven hoe ze het werk ervaren.” Verder geeft Esmée aan dat ze nu minder tijd kwijt is aan het proces en alles gestroomlijnder verloopt.

Lees de pagina HR-ondersteuning

Andere ervaringen van klanten

‘Het gaat om je inkomen, dus vertrouwen is belangrijk. Van ons krijgt CBBS dat zeker: het is een echt familiebedrijf met passie en betrokkenheid bij de klant – net als wij.’

Olivia de Wolf Albert Heijn De Wolf, Mede-eigenaar Albert Heijn De Wolf


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

Het was tijd om te digitaliseren. Voorheen hielden we nog handmatig alle personeelsgegevens en salarisadministratie van al onze 40 medewerkers bij. De eerste stappen in het digitaliseringsproces zijn inmiddels gezet.

Directeur Rixax Verhuur, Mark van Meer


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

De organisatie is niet zo groot. Dat is een groot voordeel: de juiste persoon is snel bereikbaar en kent onze naam; we zijn geen nummer. Door dat persoonlijke element ontstaat makkelijker een vertrouwensband, de basis voor een goede samenwerking.

Eigenaar en oprichter Administratie- en belastingadviesbureau Van de Merwe, Jos van de Merwe


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

We werken al jaren naar tevredenheid samen met CBBS. Het is een toegankelijke en transparante partner. Niet te groot, wel laagdrempelig. Bij vragen is de juiste persoon goed bereikbaar wat de communicatielijnen kort houdt. Er zijn voor CBBS geen problemen, maar uitdagingen. Oplossingsgericht denken staat hoog in het vaandel.

Financieel directeur NVT Onderhoudsgroep, Marcel Kamps


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

Wij staan voor u klaar

Stuur een mail

Onze klantenservice helpt u verder (binnen 1 werkdag een reactie)

Bel 070 335 30 00

Op werkdagen van 08:30 tot 17:00

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de gratis nieuwsbrief