Baxing in en ompak B.V. is gevestigd in De Kwakel in de provincie Noord-Holland. Het bedrijf is gespecialiseerd in het aannemen van werk bij derden. Medewerkers verzorgen met name het in- en ompakken van bloemen bij opdrachtgevers. In 2024 werd Baxing klant van CBBS. Esmée Jongkind is verantwoordelijk voor alle HR-zaken binnen het bedrijf en deelt haar ervaring over de samenwerking.
De grootste bloemenveiling van Nederland vind je in Aalsmeer, dicht bij het werkgebied van Baxing. De zo’n zestig medewerkers van het bedrijf werken voor opdrachtgevers in de bloemenhandel. Er werken verschillende nationaliteiten bij het bedrijf, met name Polen en Spanjaarden. Esmée vertelt: “Zij ondersteunen onder begeleiding de werkzaamheden op locatie bij de opdrachtgevers.” Net als elk ander bedrijf worden eindejaarsgesprekken gepland. Om dit zo zorgvuldig mogelijk uit te voeren, en aan de hand van de juiste richtlijnen, ging Baxing op zoek naar een geschikte partij.
Hulp bij eindejaarsgesprekken
De hulpvraag betrof een ondersteunend formulier voor de eindejaarsgesprekken met medewerkers. Esmée zegt hierover: “We werken met mensen met verschillende nationaliteiten en achtergronden. We zochten naar een partij die de regels en voorwaarden kent voor een eindejaarsgesprek en dat kon vertalen naar een begrijpelijk en overzichtelijk formulier. Via via kwamen we uit bij CBBS.” Al bij het eerste gesprek werd duidelijk dat CBBS de juiste partij was. Volgens Esmée kwam dat door de professionaliteit van het gesprek en de kennis die gedeeld werd. De oplossing was snel realiseerbaar en werd direct in gebruik genomen.
Direct geholpen bij HR-zaken
Er werken drie vaste medewerkers op het kantoor van Baxing en Esmée doet alle HR-zaken. Zij is niet alleen heel erg geholpen met het formulier, maar ook met andere HR-vraagstukken. Bij vragen waar meer kennis voor nodig is, bijvoorbeeld over de regelgeving, heeft ze contact met CBBS. Ze zegt: “Ik word altijd snel geholpen en kan direct weer door met werken. Inmiddels hebben we ook vaker met het formulier gewerkt en de medewerkers zijn geholpen door de eenvoud ervan. Zo kunnen ze onder andere met smiley’s aangeven hoe ze het werk ervaren.” Verder geeft Esmée aan dat ze nu minder tijd kwijt is aan het proces en alles gestroomlijnder verloopt.
Wij staan voor u klaar
Onze klantenservice helpt u verder (binnen 1 werkdag een reactie)
Op werkdagen van 08:30 tot 17:00
Nieuwsbrief
Meld u aan voor de gratis nieuwsbrief