Het persoonlijk contact met CBBS, tot op directieniveau, zorgt voor een prettige en tegelijk accurate samenwerking.
Schilders- en onderhoudsbedrijf Geluk Groep is sinds 2011 klant van CBBS. Het bedrijf heeft de verloning van de 100 medewerkers verspreid over in totaal 10 salarisadministraties bij CBBS uitbesteed. Sinds 2013 maakt Geluk Groep ook gebruik van HR Dashboard.
‘De samenwerking verloopt naar tevredenheid. CBBS is goed bereikbaar en schakelt snel als er vragen zijn,’ zegt Anja Neele, personeelsfunctionaris.
Kennis van zaken
Geluk Groep heeft gekozen voor CBBS vanwege de gezamenlijke achtergrond in de schildersbranche. ‘De kennis van zaken die CBBS heeft van de schilders-cao is een groot voordeel. CBBS ontzorgt ons volledig als het gaat om updates en ontwikkelingen binnen deze specifieke cao. Daarnaast heeft CBBS in het verleden ook laten zien dat zij zich niet laten afschrikken door complexiteiten in andere cao’s die gelden voor onze bv’s in andere branches. Het team van CBBS denkt constructief mee, bijt zich vast in de materie en komt met een gerichte en werkende oplossing.’
Verloning en personeelsgegevens samen
Neele vertelt verder: ‘Nu we ook met HR Dasboard werken, heb ik makkelijk inzicht in alles wat op medewerkersniveau speelt. Het dashboard staat altijd open op mijn computer en de tijd die ik eerder besteedde aan het verzenden van papieren loonstroken, besteed ik nu aan andere zaken.’
Geluk Groep maakt in HR Dashboard voornamelijk gebruik van de functionaliteiten op gebied van ziekteverzuim, verlofaanvragen en het versturen van berichten naar de medewerkers. ‘Ook onze nieuwsbrief is terug te vinden in HR Dashboard. Medewerkers kunnen zelf inloggen en vinden zo niet alleen relevantie salaris- en personeelsgegevens van zichzelf, maar blijven zo ook op de hoogte van ontwikkelingen binnen onze organisatie.’
Geen nummer
‘Tijdens een sessie door CBBS georganiseerd, werden we bij binnenkomst direct herkend door het CBBS-team. Dat persoonlijke kenmerkt CBBS. Je voelt je geen nummer. Ook niet als je vragen via email of telefoon stelt. We worden altijd snel en accuraat geholpen. Daarnaast worden we op tijd op de hoogte gesteld van op handen zijnde cao-wijzigingen en worden deze meteen doorgevoerd in de salarisadministraties. Ik kan wel stellen dat CBBS ons in onze salaris- en personeelsadministratie ontzorgt,’ zegt Neele tevreden.
Wij staan voor u klaar
Onze klantenservice helpt u verder (binnen 1 werkdag een reactie)
Op werkdagen van 08:30 tot 17:00
Nieuwsbrief
Meld u aan voor de gratis nieuwsbrief