Sinds de oprichting van Inzowijs in 2006 heeft het bedrijf een explosieve groei doorgemaakt. Al vanaf het eerste personeelslid heeft Inzowijs de salarisadministratie uit handen gegeven aan CBBS.

‘Dat is een goede keuze geweest. CBBS is met ons meegegroeid en door de langetermijnrelatie weten we wat we aan elkaar hebben,’ zegt Erik van der Zijden, oprichter en directeur van Inzowijs.

Eén loket

Inzowijs heeft de gehele salarisadministratie uitbesteed aan CBBS. Daarnaast maakt een deel van de medewerkers ook gebruik van HR Dashboard. ‘Op die manier is ook de personeelsadministratie efficiënt. Het is een prettig idee dat we voor beide administraties bij één loket terecht kunnen. Want hoe je het ook wendt of keert: zo’n administratie geeft gedoe.’

Langetermijnrelatie

Het was de vader van Van der Zijden die hem op de diensten van CBBS wees. ‘Nadat ik mijn eerste personeelslid had aangenomen, was de volgende stap een administratie. Mijn vader werkte al met CBBS samen; hij adviseerde me met Ton van den Berge (eigenaar van CBBS, red.) te gaan praten. Na dat gesprek heeft de relatie tussen Inzowijs en CBBS een vlucht genomen.’

Van der Zijden hecht groot belang aan langetermijnrelaties. ‘Dat zie ik ook terug bij CBBS. Want hoewel we beiden zijn gegroeid, blijft Ton persoonlijk contact houden en in de relatie investeren.’

Niet 1, maar 4

Dat de langetermijnrelatie vruchten afwerpt, blijkt ook uit het feit dat ook de andere 3 bedrijven van Van der Zijden gebruik maken van de salarisservice van CBBS. ‘In totaal gaat het om zo’n 800 medewerkers die we door CBBS laten verlonen.’

Betrouwbare partner

Van der Zijden prijst de degelijkheid en betrouwbaarheid van CBBS. Daarnaast is CBBS ook een betrokken partner gebleken bij vraagstukken op het snijvlak van salarisadministratie. ‘Ook daarin zie je dat CBBS voor de relatie gaat. De betrokkenheid beperkt zich niet tot de eigen dienstverlening. Daarnaast staat het bedrijf open voor ontwikkelingen in hun vakgebied en gaan daarin mee in de (online) services die ze bieden.’ besluit Van der Zijden.

Andere ervaringen van klanten

‘Het gaat om je inkomen, dus vertrouwen is belangrijk. Van ons krijgt CBBS dat zeker: het is een echt familiebedrijf met passie en betrokkenheid bij de klant – net als wij.’

Olivia de Wolf Albert Heijn De Wolf, Mede-eigenaar Albert Heijn De Wolf


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

Het was tijd om te digitaliseren. Voorheen hielden we nog handmatig alle personeelsgegevens en salarisadministratie van al onze 40 medewerkers bij. De eerste stappen in het digitaliseringsproces zijn inmiddels gezet.

Directeur Rixax Verhuur, Mark van Meer


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

De organisatie is niet zo groot. Dat is een groot voordeel: de juiste persoon is snel bereikbaar en kent onze naam; we zijn geen nummer. Door dat persoonlijke element ontstaat makkelijker een vertrouwensband, de basis voor een goede samenwerking.

Eigenaar en oprichter Administratie- en belastingadviesbureau Van de Merwe, Jos van de Merwe


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

We werken al jaren naar tevredenheid samen met CBBS. Het is een toegankelijke en transparante partner. Niet te groot, wel laagdrempelig. Bij vragen is de juiste persoon goed bereikbaar wat de communicatielijnen kort houdt. Er zijn voor CBBS geen problemen, maar uitdagingen. Oplossingsgericht denken staat hoog in het vaandel.

Financieel directeur NVT Onderhoudsgroep, Marcel Kamps


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

Wij staan voor u klaar

Stuur een mail

Onze klantenservice helpt u verder (binnen 1 werkdag een reactie)

Bel 070 335 30 00

Op werkdagen van 08:30 tot 17:00

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de gratis nieuwsbrief