NVT Onderhoudsgroep maakt voor de salarisadministratie al jaren gebruik van het softwarepakket Proflon. Sinds begin 2014 is ook HR Dashboard operationeel. Nu zijn, behalve de salarisgegevens, ook andere relevante personeelsgegevens direct online inzichtelijk. Ook voor de medewerkers.

‘Door de combinatie van beide pakketten, Proflon en HR Dashboard, hebben we nu makkelijk en snel inzicht in onze personeelsadministratie,’ zegt Marcel Kamps, financieel directeur.

Salarisverwerking met Proflon

NVT Onderhoudsgroep, gespecialiseerd in vastgoedonderhoud, is verspreid over vijf vestigingen door Nederland. ‘Iedere vestiging voert z’n eigen salarisadministratie, maar wel allemaal in Proflon. Proflon is een betrouwbaar verloningspakket geschreven naar de richtlijnen van onze cao en gemaakt door CBBS zelf. Dus als er eens wat is, heeft CBBS alle kennis in huis om ons te ondersteunen.’

Kennis van cao

NVT Onderhoudsgroep is aangesloten bij de branchevereniging OnderhoudNL, een belangrijke partner van CBBS. ‘Doordat CBBS en OnderhoudNL met elkaar samenwerken, heeft CBBS altijd alle wijzigingen binnen onze cao op het netvlies. Zodra er zich wijzigingen voordoen, wordt dit door CBBS ingevoerd in Proflon. Hierdoor is de salarissoftware altijd up-to-date. En dat is een prettig gevoel,’ gaat Kamps verder.

Optimaal inzicht met HR Dashboard

Sinds 2014 maakt NVT Onderhoudsgroep ook gebruik van HR Dashboard. Ook dit pakket is door CBBS zelf ontwikkeld, net als Proflon. ‘De koppeling tussen beide pakketten verloopt vlekkeloos. En hebben we vragen, dan heeft CBBS uiteraard alle kennis in huis van beide pakketten.’

HR Dashboard kan als toevoeging op Proflon gevoerd worden. Gegevens als ziekteverzuim en vakantieverlof worden in HR Dashboard opgenomen. ‘Nu we met beide pakketten werken, hebben we altijd actueel inzicht in ons medewerkersbestand. Dat is handig, want we hebben met seizoenspieken te maken waardoor het aantal medewerkers en uitzendkrachten flink fluctueert.’

Laagdrempelig en oplossingsgericht

‘We werken al jaren naar tevredenheid samen met CBBS. Het is een toegankelijke en transparante partner. Niet te groot, wel laagdrempelig. Bij vragen is de juiste persoon goed bereikbaar wat de communicatielijnen kort houdt. Er zijn voor CBBS geen problemen, maar uitdagingen. Oplossingsgericht denken staat hoog in het vaandel.’

Andere ervaringen van klanten

‘Het gaat om je inkomen, dus vertrouwen is belangrijk. Van ons krijgt CBBS dat zeker: het is een echt familiebedrijf met passie en betrokkenheid bij de klant – net als wij.’

Olivia de Wolf Albert Heijn De Wolf, Mede-eigenaar Albert Heijn De Wolf


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

Het was tijd om te digitaliseren. Voorheen hielden we nog handmatig alle personeelsgegevens en salarisadministratie van al onze 40 medewerkers bij. De eerste stappen in het digitaliseringsproces zijn inmiddels gezet.

Directeur Rixax Verhuur, Mark van Meer


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

De organisatie is niet zo groot. Dat is een groot voordeel: de juiste persoon is snel bereikbaar en kent onze naam; we zijn geen nummer. Door dat persoonlijke element ontstaat makkelijker een vertrouwensband, de basis voor een goede samenwerking.

Eigenaar en oprichter Administratie- en belastingadviesbureau Van de Merwe, Jos van de Merwe


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

CBBS stuurde al snel na ons eerste gesprek twee ervaren consultants om onze salarisadministratie te beoordelen. Doordat zij zo goed op de hoogte zijn van onze cao, is CBBS voor ons een belangrijke sparring partner voor loonverwerking geworden. Dat uit deze samenwerking ook nog een besparing rolt, is natuurlijk mooi meegenomen.

Adjunct-directeur SW Groep, Koen Poppema


Benieuwd naar meer verhalen? Lees de klantervaringen.

Wij staan voor u klaar

Stuur een mail

Onze klantenservice helpt u verder (binnen 1 werkdag een reactie)

Bel 070 335 30 00

Op werkdagen van 08:30 tot 17:00

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de gratis nieuwsbrief