Beste lezer, lezers, lezeressen (bestaat dat woord eigenlijk wel), mensen, geachte heer/mevrouw (hmmm tricky), hoi allemaal, yo! 

Toen ik gevraagd werd om een introductie voor de nieuwsbrief te schrijven, was ik lekker in de pen geklommen en had ik ongeveer onderstaand verhaal opgeschreven. Nog geen uur later kreeg ik al commentaar dat het veels te lang was. Tja, er is nu eenmaal veel te vertellen en veel te delen. 

Ik heb me in de vorige nieuwsbrief al even kort voorgesteld dus dat sla ik even over, maar na het lezen van de aanhef zullen jullie je vermoedelijk afvragen of de nieuwe algemeen directeur van het CBBS wel helemaal spoort? 

Goede vraag die ik mezelf ook weleens stel, maar ik voel me prima, dank daarvoor! 

Het heeft alles te maken met waar CBBS zich momenteel in bevindt namelijk. De veranderingen in de organisatie van de oude (sorry pap) naar de nieuwe generatie. Hoe communiceren wij met elkaar? Hoe gaan wij met elkaar om? Wat hebben wij elkaar te vertellen? En op welke manier vertellen wij dit vervolgens? Komend jaar gaan we achter de schermen aan de slag met deze thematiek bij het maken van onze nieuwe website en wat komt daar tegenwoordig een hoop bij kijken! Een paar (wellicht voor u of is het jou of jullie?) nietszeggende termen die ik heb moeten leren afgelopen maanden: Tone of voice, branding guide of branding book of was het nou gewoon stijlgids?  

Wij gaan er nog even lekker mee aan de slag de komende tijd en hopen het resultaat in september te kunnen presenteren. 

In de nieuwsbrief wordt aandacht besteed aan het opzetten van een fietsregeling voor je collega’s, althans hoe CBBS dat heeft gedaan en welke overwegingen daarbij gemaakt zijn. Daarnaast een mooi interview met een medewerker van ons die eigenlijk met pensioen mocht, maar heeft gevraagd of ze mag blijven werken na haar pensioen. Wat is er toch aan de hand tegenwoordig dat al die mensen langer door willen gaan bij CBBS?  

Lees snel verder als je nieuwsgierig bent geworden en veel plezier bij het lezen van onze nieuwsbrief. 

Hoogachtend, ehhh, ik bedoel met hartelijke groeten, 

Mark van den Berge, manager kwaliteit CBBS

Mark van den Berge 
Algemeen Directeur 

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Het laatste nieuws

Blijft op de hoogte van de ontwikkelingen en onderzoeken van CBBS.

Bekijk al het nieuws

Wij staan voor u klaar

Stuur een mail

Onze klantenservice helpt u verder (binnen 1 werkdag een reactie)

Bel 070 335 30 00

Op werkdagen van 08:30 tot 17:00

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de gratis nieuwsbrief