Ontwikkelingen aanbod CBBS

Vijftien jaar geleden ging accountmanager Anko Vooijs aan de slag bij CBBS, dat al sinds 1960 bestaat. In al die jaren zag hij een hoop veranderen. Toch bleef één ding onveranderd: de klant staat nog altijd op de eerste plaats.

Specialist in bouw- en schilders-cao

Vijftien jaar geleden stapte ik bij CBBS binnen: een salarisverwerkingskantoor gespecialiseerd in de bouw- en schilders-cao. Op kantoor zorgden vijftien medewerkers er dagelijks voor dat klanten tijd hadden om te ondernemen. Als klant van CBBS had je een keuze: je besteedde de salarisverwerking uit of je verwerkte het zelf met Proflon.

Dashboard en digitalisering

Wie ons uit die tijd kent, weet dat er inmiddels heel wat is veranderd. Dat begon met de vooruitziende blik van Ton van den Berge dat HR en salarisverwerking steeds meer met elkaar verweven zouden raken. Het HR-Dashboard van CBBS zag het levenslicht. Klanten kregen vanaf dat moment de mogelijkheid om hun HR-administratie te digitaliseren, gekoppeld aan hun salarisverwerking.

Veranderende behoeften

De afgelopen jaren nam CBBS een aantal bedrijven over. Daardoor veranderde onze dienstverlening. We stapten over op de salarissoftware van Raet, het huidige Visma YouServe. Daarmee kregen we ook een ander type klant, met andere behoeften. Met name ondersteuning op HR-vlak is een wens. Voor ons reden om extra collega’s aan te nemen en op te leiden, zodat we aan deze vraag kunnen voldoen.

Nieuwe software en diensten

De vijf jaar die volgden, gebruikten we om als organisatie te bloeien. We namen nieuwe mensen aan om de kwaliteit van onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Achteraf bleek dit de stilte voor de storm. In 2020 namen we maar liefst twee bedrijven over, met niet alleen een tweede vestiging in Winschoten, maar ook een breder assortiment als gevolg. Sinds dat moment bieden we ook Afas en Nmbrs als software aan. Daarnaast voegden we twee nieuwe diensten aan ons assortiment toe. Vanaf nu kun je via CBBS ook payrollers in dienst nemen en kun je je HR-administratie uitbesteden. Dit biedt veel gemak voor onze klanten.

Oude paden achterlaten

Nieuwe paden ontdekken betekent ook dat je soms oude paden achter je moet laten. Met de uitbreidingen van ons assortiment besloten we na dit jaar te stoppen met het aanbieden van Proflon. Dat was na dertig jaar een moeilijke beslissing. Maar voor de klanten die hiermee werken, betekent het dat er een nieuwe deur voor hen opengaat door de overstap naar Nmbrs. Ook hebben we dit jaar weer twee overnames gedaan. Terwijl ik dit schrijf, is de inkt nog maar net droog: ook Studentinhuren en Hilfort maken nu onderdeel uit van de CBBS Groep. Hierdoor kunnen we nu echt met recht zeggen: voor alles wat met personeel te maken heeft, neem je contact op met CBBS.

Klant centraal

Er zijn veel dingen veranderd bij CBBS, maar gelukkig zijn er ook dingen hetzelfde gebleven: we zorgen er nog steeds voor dat onze klanten tijd hebben om te ondernemen. Dat doen we nu alleen niet meer met vijftien, maar met zeventig medewerkers. Nu ben ik ook wel benieuwd: hoe is uw organisatie de afgelopen jaren veranderd? Neem eens contact op om samen te bekijken hoe we elkaar nog meer kunnen versterken.

Neem direct contact op

We helpen u graag verder en zoeken naar de beste oplossing voor uw organisatie. Vul hieronder uw gegevens in en we reageren zo spoedig mogelijk.

Op werkdagen zijn we van 08:30 tot 17:00 ook telefonisch bereikbaar op nummer 070 335 30 00.

Naam(Vereist)
Neem contact met me op(Vereist)

Het laatste nieuws

Blijft op de hoogte van de ontwikkelingen en onderzoeken van CBBS.

Bekijk al het nieuws

Wij staan voor u klaar

Stuur een mail

Onze klantenservice helpt u verder (binnen 1 werkdag een reactie)

Bel 070 335 30 00

Op werkdagen van 08:30 tot 17:00

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de gratis nieuwsbrief